دوره های آموزش قرآن کریم در صدر فعالیت های کانون ولایت ماه کنگان

دوره های آموزش قرآن کریم در صدر فعالیت های کانون ولایت ماه کنگان

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
جواد حاجبی گفت: برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم در صدر فعالیت های کانون فرهنگی هنری ولایت در اوقات فراغت تابستانی است.

«جواد حاجبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های کانون در اوقات فراغت تابستانی، گفت: برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم در صدر  فعالیت های کانون در این ایام است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت ماه کنگان منوجان افزود: این دوره ها شامل آموزش حفظ، روخوانی و روانخوانی سطح یک و دو، ترجمه مفاهیم قرآن کریم است.

 

وی ابراز کرد: دوره های آموزش قرآن کریم ویژه سنین ۴ تا ۱۵ سال است که با تدریس یکی از مربیان برتر قرآنی که کارشناس علوم قرآن و حدیث می باشد، برگزار می‌شوند.

 

حاجبی یادآور شد: دوره آموزش قرآن کریم هر سال پس از اتمام سال تحصیلی برگزار می شود و به قرآن آموزانی که خود و والدین آنها در این کانون فرهنگی هنری عضو و فعال هستند، تخفیف ویژه در هزینه داده می شود تا از این طریق جذب کانون شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت ماه کنگان منوجان بیان کرد: دوره های آموزش قرآن کریم با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر برگزار می‌شود و از وجود قرآن آموزان کانون و موسسه (نونهالان) در اجرای برنامه های ماه محرم استفاده شد.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: مدارک قرآنی این نونهالان پس از تایید موسسه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هر ساله در یکی از جشن های میلاد کانون و در حضور والدین آنها اعطاء می شود.

پایان پیام/ 586