رقابت فوتسالی بچه های مسجد در کانون ‌«دوستان آسمانی»

رقابت فوتسالی بچه های مسجد در کانون ‌«دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
گواهیان از برگزاری مسابقات جام فوتسال ویژه گروه های مختلف سنی در کانون فرهنگی هنری «‌دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با هدف ایجاد صمیمیت و همدلی میان بچه های مسجد و مشارکت در کار گروهی و همچنین توجه به سلامت جسمانی آنها مسابقات ورزشی ویژه گروه های مختلف سنی در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم از برگزاری مسابقات جام فوتسال در این کانون خبر داد و افزود: این برنامه به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در فصل تابستان انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این جام فوتسال به همت واحد تربیت‌بدنی کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، برگزار می شود، اظهار کرد: این جام به مناسبت بزرگداشت «سردار شهید حسین همدانی» صورت می گیرد.

 

گواهیان به جزییات برگزاری این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقات ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» بوده و به صورت گروهی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: تعداد مجاز شرکت کنندگان برای هر تیم ۹نفر بوده و هزینه ورودی به جام ۲۵۰هزارتومان برای هر تیم در نظر گرفته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در سه رده سنی انجام می شود، عنوان کرد: ۲ رده سنی ابتدایی ومتوسطه اول به صورت تیم های۹ نفره در این رقابت ها حضور دارند.

 

وی خاطرنشان کرد:‌در پایان نیز به تیم های برتر حاضر در این دوره از مسابقات جام فوتسال کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

 

 

 

پایان پیام/ 691