دوره تربیت مربی قرآن کریم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان آغاز شد

دوره تربیت مربی قرآن کریم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان آغاز شد

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
دوره تربیت مربی قرآن کریم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن شهید مداحی پور شهر جیرفت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، آیین افتتاح دوره تربیت مربی قرآن کریم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن شهید مداحی پور جیرفت آغاز شد.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در آیین افتتاح این دوره آموزشی، گفت: در بحث توسعه فرهنگی منطقه، نگاه متوازن ضروری است و ما به دنبال تحقق این مهم هستیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به نگاه عدالت محور دولت سیزدهم به توسعه فرهنگی مناطق محروم، خاطرنشان کرد: بخشی از اعتبارات به فرهنگ اختصاص داده شده است.

 

وی ضمن تشکر از موسسه فرهنگی قرآن و عترت آل یاسین در ترویج فرهنگ قرآنی، تصریح کرد: مبارزه با آسیب های اجتماعی در پرتو ترویج فرهنگ قرآنی محقق می شود.

 

مسلمی مهنی با تاکید بر این که ما نگاه جزیره ای به فرهنگ و هنر نداریم، اظهار داشت: بیشترین اعتبارات به قرآنی اختصاص داده شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اهمیت ترویج سبک زندگی قرآنی، تصریح کرد: آینده فرزندان ما در سایه انس با قرآن کریم تضمین می شود.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: به منظور توسعه فعالیت های قرآنی در سطح جنوب کرمان می طلبد که دوره ها و همایش های قرآنی در کلیه شهرستان ها برگزار شود.

 

گفتنی است؛ دوره تربیت مربی قرآن کریم با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با مشارکت موسسات فرهنگی قرآن و عترت آل یاسین و نسیم انتظار در سالن شهید مداحی پور شهر جیرفت به مدت ۳ روز برگزار می‌شود و این دوره در قالب سوره شناسی همراه با داستان، فیلم و بازی های جذاب است.

پایان پیام/ 586