آیین افتتاح جشنواره صبر رمز موفقیت در جیرفت برگزار شد

آیین افتتاح جشنواره صبر رمز موفقیت در جیرفت برگزار شد

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
شامگاه امشب ۳۰ مردادماه آیین افتتاح نخستین جشنواره صبر رمز موفقیت ویژه مربیان طرح چهره به چهره با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، نماینده تام الاختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در هتل فرهنگیان جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۳۰ مردادماه آیین افتتاح نخستین جشنواره صبر رمز موفقیت ویژه مربیان طرح چهره به چهره با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، نماینده تام الاختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در هتل فرهنگیان جیرفت برگزار شد.

 

«ایوب عبدی نسب» در این آئین، گفت: جشنواره صبر رمز موفقیت طی ۲ روز در هتل فرهنگیان شهر جیرفت برگزار می‌شود.

 

دبیر اجرایی جشنواره صبر رمز موفقیت افزود: این جشنواره همراه با برگزاری کارگاه آموزشی است که با حضور مربیان طرح تربیتی چهره به چهره برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: مربیان پس از شرکت در این کارگاه آموزشی با موضوعاتی همچون کنترل خشم، صبر و تاب آوری بیشتر آشنا می شوند و آموخته های خود را به متربیان طرح چهره به چهره می آموزند.

 

عبدی نسب ابراز کرد: در برگزاری کارگاه آموزشی کنترل خشم از ظرفیت مربیان این طرح ملی استفاده می شود.

 

دبیر اجرایی طرح تربیتی چهره به چهره جنوب کرمان اضافه کرد: به ۳ اثر با محتوای تدریس مربیان در خصوص کنترل خشم، صبر و تاب آوری جوایزی اهدا می شود و همچنین از متربیانی که در قالب شعر، عکس و داستان آثاری با محوریت این موضوعات تولید کنند، تجلیل می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره صبر رمز موفقیت تلاش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.

 

عبدی نسب با تاکید بر لزوم آموزش راه های کنترل خشم، عنوان کرد: آن چه که در ادبیات دینی از تاب آوری نام برده می شود، صبر است که از ضروریات امروز جامعه می باشد.

 

دبیر اجرایی جشنواره صبر رمز موفقیت در خاتمه، یادآور شد: طرح چهره به چهره تحت اشراف حجت الاسلام قرائتی در سراسر کشور در حال اجرا می شود و در این در جنوب کرمان ۴۵ حلقه تربیتی راه اندازی شده است.

پایان پیام/ 586