آمادگی گروه سرود شهید پایدار برای حضور پررنگ در جشنواره ملی سرود

آمادگی گروه سرود شهید پایدار برای حضور پررنگ در جشنواره ملی سرود

تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
ایمان عباس زاده گفت: در حال حاضر یکی دیگر از برنامه های گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت، آمادگی برای حضور پررنگ در جشنواره ملی سرود است.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تازه ترین فعالیت های گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت، گفت: یکی از برنامه های ما، ساخت نماهنگ با موضوع حماسی است که در هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

 

مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت افزود: در حال حاضر یکی دیگر از برنامه های این گروه سرود، آمادگی برای حضور پررنگ در جشنواره ملی سرود است.

 

وی بیان کرد: این جشنواره با حضور گروه های سرود متعدد از سراسر کشور در بخش های تولیدی، رقابتی، پاتوقی، نماهنگ و همگانی (ویژه دانش آموزان) برگزار می‌شود.

 

عباس زاده ابراز کرد: گروه سرود شهید پایدار در ۴ بخش از این جشنواره از جمله بخش پاتوقی، نماهنگ، تولیدی و رقابتی شرکت می کند.

 

مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت اظهار کرد: بخش رقابتی و تولیدی جشنواره ملی سرود در شهریورماه و دیگر بخش ها نیز در آبان و آذر ماه برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: گروه های سرود برتر این جشنواره به اردوی کیش اعزام می شوند و امیدواریم گروه سرود شهید پایدار همچون گذشته این بار نیز با کسب موفقیت در این جشنواره موجب سربلندی جنوب کرمان شود.

 

عباس زاده در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های در دست اقدام ما، اجرا در موکب های اربعین حسینی در کربلا است که در صورت فراهم شدن زمینه، این گروه در کربلا سرودهای متعددی را اجرا می کند.

پایان پیام/ 586