برگزاری دورهمی والیبالی در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم

برگزاری دورهمی والیبالی در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم

تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
پاریاو گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم در یک دورهمی والیبالی ساعتی از وقت خود را مشغول ورزش شدند.

«محمد پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به تندرستی همواره از تاکیدات بزرگان دین بوده بوده و ورزش کردن از پایه های سلامت جسمانی افراد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم افزود: این مهم مورد توجه بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری قرار گرفته و در کنار توجه به مسائل معنوی، پرداختن به ورزش نیز از اولویت ها قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه علاوه بر سلامت و تندرستی، آنچه از پرداختن ورزش های گروهی مورد تاکید است، ایجاد حس همدلی و صمیمیت میان بچه های مسجد است، عنوان کرد: همدلی، یکپارچگی و توجه به کار گروهی حاصل ورزش های همگانی و گروهی است.

 

پاریاو با اشاره به برگزاری دورهمی والیبالی به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری، عنوان کرد: این برنامه ویژه گروه سنی بزرگسالان در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابولفضل (ع)» برگزار شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه بچه های مسجد با حضور در زمین ورزشی جنب مسجد بخشی از وقت خود را به امور تندرستی و پرداختن به ورزش اختصاص دادند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم گفت: این برنامه علاوه بر گروه سنی بزرگسالان، در دیگر رده های سنی نیز مورد توجه بوده و ورزش هایی همچون فوتبال، تنیس، والیبال، شنا، کوهنوردی و... در این کانون فرهنگی هنری انجام می شود.

پایان پیام/ 691