مشارکت بچه های مسجد در کانون «‌الزهرا (س)» جهرم در احداث یک پایگاه بسیج روستایی

مشارکت بچه های مسجد در کانون «‌الزهرا (س)» جهرم در احداث یک پایگاه بسیج روستایی

تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۱
حضوری گفت:بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری ‌«الزهرا (س)» جهرم در قالب اردوی جهادی در ساخت پایگاه بسیج روستای «مانیان» مشارکت کردند.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم،  با اشاره به اینکه کمک به محرومان همواره از توصیه های بزرگان دین بوده و از سوی آنان تاکیدات بسیاری نیز شده است، افزود: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم با بهره گیری از منویات ائمه اطهار (ع)، به میدان حمایت از محرومان گام نهاده و خدماتی را در حد وسع و توان خود انجام می دهند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم بیان کرد: با توجه به فصل تابستان و لزوم غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، بخشی از فعالیت های مسجدی ها در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به انجام اردوی جهادی و یاری محرومان اختصاص پیدا کرده است. 

 

وی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی بچه های مسجد در روستای «مانیان» بخش مرکزی شهرستان جهرم، عنوان کرد: این اردو با حضور نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در مقطع تحصیلی برگزار شد که بیش از ۱۰ نفر از بچه های مسجد در ا« حضور داشتند.

 

حضوری عنوان کرد: در قالب این اردوی جهادی به همت گروه جهادی «کوثر» کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم شروع ساخت ساختمان پایگاه مقاومت «منتظرالمهدی (عج)»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» در این روستا انجام شد.

 

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با قدردانی از نوجوانان مسجدی به منظور شرکت در این اردوی جهادی، اظهار کرد: اردوهای جهادی در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به منظور کمک به اهالی مناطق محروم شهرستان، همچنان ادامه دارد.

 

 

پایان پیام/ 691