مسجد بهترین محل برای تربیت مدیران است

مسجد بهترین محل برای تربیت مدیران است

تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۴۰۱
شادباش با بیان اینکه مسجد بهترین محل برای تربیت مدیران است، گفت: یکی از ظرفیت ها و توانمندی های مسجد این است که مدیران مومن و متعهد را تربیت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا شادباش» امروز (چهارشنبه 2 شهریور) در نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد مناطق 6 و 9 شیراز که همزمان با هفته جهانی مسجد تحت عنوان «ساعت همدلی» برگزار شده بود، گفت: این جلسه حسن مطلعی برای برگزاری جلسه های بعدی است تا همدلی ها و همراهی ها میسر شود و بهتر است که جلسه های هر منطقه به صورت مجزا برگزار شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه مسجد بهترین محل برای تربیت مدیران است، گفت: یکی از ظرفیت ها و توانمندی های مسجد این است که مدیران مومن و متعهد را تربیت کند تا به امور جامعه بپردازند.

مدیر کانون «شهید چمران» مسجد «شهید مطهری» شیراز، از برگزاری دیدار های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در روز های دوشنبه در مساجد خبر داد و گفت: در این دیدار ها که مدیران مدارس مناطق هم حضور دارند، این آمادگی وجود دارد که بنا به تقاضای مدیران کانون های مساجد نیز برای رفع مشکلات برگزار شود.

شادباش از ابلاغ بخشنامه «مسجد؛ مدرسه، منزل» به مدارس نیز خبر داد و افزود: در قالب این بخشنامه مدارس ملزم به همکاری با مساجد در اجرای برنامه های دانش آموزی هستند.

پایان پیام/ 130