نشست مدیران کانون های مساجد فرصتی برای انتقال تجربه هاست

نشست مدیران کانون های مساجد فرصتی برای انتقال تجربه هاست

تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی همزمان با هفته جهانی مسجد با بیان اینکه نشست مدیران کانون های مساجد فرصتی برای انتقال تجربه هاست، گفت: نشست های مدیران کانون های مساجد مناطق ۱۱ گانه شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (چهارشنبه 2 شهریور) در نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد مناطق 6 و 9 شیراز که همزمان با هفته جهانی مسجد تحت عنوان «ساعت همدلی» برگزار شده بود، گفت: این نشست با هدف آشنایی کانون های مساجد مناطق مختلف شیراز با عنوان «ساعت همدلی» برگزار شده است تا فرصتی برای تبادل تجربه های فرهنگی و تربیتی مدیران و فعالان فرهنگی مساجد فراهم آید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با تاکید بر اینکه بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات را از دیگر اهداف این نشست است، گفت: خدمت به مسجد یک نعمت الهی است و شامل حال بندگان خاص خداوند می شود.

حجت الاسلام امیدی در ادامه گفت: در این نشست ها به دنبال این هستیم تا ظرفیت های فرهنگی، دینی و هنری مساجد شناسایی و معرفی شود و بتوانیم به ارائه خدمات به ویژه در حوزه اوقات فراغت کانون های مساجد بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت های موجود در ستاد استان برای انعکاس فعالیت ها استفاده خواهیم کرد و روابط عمومی انعکاس در صدا و سیما، رسانه ها و به ویژه خبرگزاری شبستان را پیگیری می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود:  بیش از 30 مورد خدمات برای اوقات فراغت تابستان کانون های مساجد فارس پیگیری شده است که این خدمات با انعقاد تفاهم نامه با نهاد های اجرایی و بخش خصوصی ارائه خواهد شد که شامل اسکان در مشهد مقدس، استفاده از سینما ها، استخر ها و بازدید از اماکن تاریخی و برگزاری اردو ها در باغ های شیراز با همکاری شهرداری است.

وی با تاکید بر ثبت فعالیت های کانون در سامانه «بچه های مسجد» و رویداد ملی «فهما» در سال جاری، گفت: به منظور برخورداری از جمایت های ملی لازم است که مدیران کانون ها برای اخذ شناسه ملی اقدام کنند.

پایان پیام/ 130