توجه به اصول حرفه ای و اخلاق رسانه ای همواره در منش کار خبری مرحوم شهریاری بود

توجه به اصول حرفه ای و اخلاق رسانه ای همواره در منش کار خبری مرحوم شهریاری بود

تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: خلاقیت، نوآوری و توجه به اصول حرفه ای و اخلاق رسانه ای همواره در منش کار خبری مرحوم شهریاری بود.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یکی از برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار را دیدار با خانواده خبرنگاران فقید برشمرد و گفت: روز گذشته به همین منظور در سفر به شهرستان کهنوج با خانواده  خبرنگار پیشکسوت مرحوم شهریاری کوتکی دیدار کردیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: مرحوم عمر خود را در نهایت تلاش، مجاهدت و صداقت برای انعکاس مسائل مختلف مردم با سربلندی گذراند که پاسداشت یاد و نامش وظیفه همه ما است.

 

وی ابراز کرد: مرحوم شهریاری علاوه بر فعالیت در حوزه رسانه، در حوزه شعر و قلم نیز از افتخارات جنوب کرمان بودند و آثار ارزشمندی از ایشان به جا مانده است.

 

مسلمی مهنی با یادآوری این مطلب که مرحوم شهریاری در عرصه تاریخ و روزنامه نگاری نیز نقش بسیار خوبی در این منطقه داشتند، اظهار کرد: ویژگی ممتاز اخلاقی و حرفه ای آن مرحوم در عرصه رسانه زبانزد بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تاکید کرد: خلاقیت و نوآوری و توجه به اصول حرفه ای و اخلاق رسانه ای همواره در منش کار خبری آن عزیز بود.

 

وی در خاتمه با اشاره به این که یاد و خاطره مرحوم شهریاری همیشه در بین اهالی فرهنگ و رسانه ماندگار است، عنوان کرد: هرجا که لازم باشد ما همراه خانواده مرحوم شهریاری هستیم و پیگیر مطالبات و خواسته های خانواده ایشان می باشیم.

پایان پیام/ 586