فعاليت‌هاي کانون‌ چهارده معصوم (ع) بابل؛ از پاسخ به شبهات تا برگزاري سه‌شنبه‌هاي مهدوي

فعالیت‌های کانون‌ چهارده معصوم (ع) بابل؛ از پاسخ به شبهات تا برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی

تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۴۰۱
قرباني گنجي گفت: کانون فرهنگي هنري چهارده معصوم(ع) مسجد صاحب الزمان(عج) بابل در اوقات فراغت و طي سال برنامه‌هاي مختلفي نظير حلقه‌هاي پاسخ به شبهات تا سه‌شنبه‌هاي مهدوي را براي نوجوانان و اعضاي کانون تدارک ديده است.

«نادعلي قرباني گنجي» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری کانون چهارده معصوم(ع) مسجد صاحب الزمان(عج) بابل در مناسبت های ملی و مذهبی و همچنین در راستای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان برنامه های مختلفی را تدارک دیده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری کانون چهارده معصوم(ع) مسجد صاحب الزمان(عج) بابل بیان کرد: برگزاری کلاس فن بیان، ورزش های مختلف، اردو، پاسخ به شبهات نوجوانان و جوانان و بزرگسالان، احکام، روانخوانی و روخوانی قرآن از جمله برنامه های این کانون جهت غنی سازی اوقات فراغت به شمار می آیند.

وی برگزاری سه شنبه های مهدوی، دعای ندبه، مشاوره و ... را از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری کانون چهارده معصوم(ع) مسجد صاحب الزمان(عج) بابل برشمرد و تصریح کرد: نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان جامعه از این برنامه ها استقبال خوبی می کنند.

قربانی گنجی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری کانون چهارده معصوم(ع) مسجد صاحب الزمان(عج) بابل با 275 عضو از سال 92 تاسیس شده و کانون روستایی محسوب می شود، گفت: تشکیل کانون های روستایی در روستاها با توجه به کمی امکانات فرهنگی و ... مایه برکات و مکان پرورش افراد متعهد و متخصص می شود.