ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور شهادت دو تن از اعضای کانون‌های مساجد استان فارس را تسلیت گفت

ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور شهادت دو تن از اعضای کانون‌های مساجد استان فارس را تسلیت گفت

تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۴۰۱
ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، با صدور پيامي شهادت دو تن از اعضاي کانون‌هاي مساجد استان فارس که جان خود را در راه مقابله با اشرار کوردل از دست دادند، تسليت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، در پی شهادت «محمد اسلامی» و «محمد سجادی‌زاده» ۲ تن از اعضای کانون‌های مساجد کشور و از پاسداران و بسیجیان ایثارگر؛ پیام تسلیتی از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور صادر شد.
متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَکِنْ لَا تَشْعُرُونَ»
(و کسانى را که در راه خدا کشته مى ‏شوند مرده نخوانید بلکه زنده‏ اند ولى شما نمیدانید.)
(سوره مبارکه بقره-آیه 154)

خبر شهادت دو تن از پاسداران فداکار و بسیجیان ایثارگرِ عضو خانواده بزرگ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور آقایان «محمداسلامی» و همچنین «محمد سجادی‌زاده»، که فداکارانه جان شریف خویش را در راه مقابله با اشرار کور دل از دست دادند واصل شد و موجب تأسف وتألم خاطر اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گردید.


شکی نیست که این شهدای بزرگوار، با آن روح آسمانی خویش همچون شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس و شهدای سرافراز مدافع حرم، تربیت یافته مسجد و از متن و بطنِ این خانه‌های امن الهی بر روی زمین برآمده بودند که در ماه محرم الحرام با گام نهادن و الگو قرار دادن مسیر سرور و سالار شهدای اسلام حضرت امام حسین(ع) تجلی شکوه و ایثار گشتند. قطعاً آسایش امروز مرهون رشادت وخدمات ارزشمند شهدا، جانبازان وایثارگرانِ انقلاب اسلامی است که در دامان اسلام عزیز و مسجد تربیت یافته و در دفاع ازمیهن اسلامی جان عزیز خویش را فدا کردند.

امروز نیز جوانان برومند و مسجدی این آب و خاک همانند مرحوم شهید محمد اسلامی و مرحوم شهید محمد سجادی‌زاده به تأسی از راهِ همان شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی، جان گرامی خویش را در راهِ امنیت و آسایشِ دیگر هموطنان خویش، تقدیم کردند.


ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن محکوم نمودن این جنایتِ ددمنشانه اشرار کوردل وعرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم این شهدای گرانقدر، صبر جمیل برای بازماندگان وعلو درجات آن جوانان ایثارگر و معزز را از بارگاه ایزد منان خواستار است. از خداوند بزرگ می‌خواهیم روح بلندشان رابا اولیاء‌الله وهمه خوبان و پاکان عالم به ویژه شهدای کربلا محشور بگرداند؛ ان‌شاءالله.


ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور


گفتنی است مراسم تشییع پیکر پیکر این ۲ شهید بزرگوار امروز پنج‌شنبه سوم شهریور در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ (ع) برگزار شد.

 

پایان پیام/ 130