یک هزار و 200 بسته گوشت میان عزتمندان کمتربرخوردار استان فارس توزیع شد

یک هزار و 200 بسته گوشت میان عزتمندان کمتربرخوردار استان فارس توزیع شد

تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی با اشاره به توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت در ایام پایانی ماه محرم الحرام، گفت: ارزش تقریبی این گوشت های توزیع شده در حدود چهار و نیم میلیارد ريال بود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در حاشیه برنامه توزیع گوشت نذری به مناسبت ایام پایانی ماه محرم الحرام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: امروز پانزدهمین مرحله توزیع گوشت نذری در سطح استان فارس انجام شد، این برنامه خداپسندانه با همکاری موسسه «حضرت خدیجه (س)» قم و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» آغاز شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه این گوشت های نذری به تعداد یک هزار و 200 بسته یک کیلو و 500 گرمی امروز با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، میان عزیزان عزتمند کمتر برخوردار توزیع شد، خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی این گوشت های توزیع شده در حدود چهار و نیم میلیارد ريال بود.

وی یادآور شد: گوشت های توزیع شده امروز میان عزیزان عزتمند کمتر برخوردار شهرستان های کوار، جهرم، خفر، خاوران،‌ نی ریز، بختگان و محلات «سعدی» و «دهپیاله» شیراز توزیع شد.

حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه این برنامه هر 2 ماه یکبار در ماه های قمری اجرا می شود، گفت: تاکنون بیش از 23 تن گوشت قربانی نذری بین نیازمندان استان فارس توزیع شده است.

پایان پیام/ 130