موکب کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائم شهر در کربلا برپا می شود

موکب کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائم شهر در کربلا برپا می شود

تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۴۰۱
مهرنیا گفت: کاروان خادمین موکب کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائم شهر فردا یکشنبه ۶ شهریورماه برای حضور در مراسم اربعین و برپایی موکب به کربلا اعزام می شوند.

«مهدی مهرنیا » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ حسینی و عاشورایی یکی از وظایف مهمی است که به عنوان کانون فرهنگی برعهده داریم و باید در این راستا فرهنگ سازی کنیم که اربعین حسینی یکی از برنمامه های مهم فرهنگی برای نهادینه کردن در بین نسل جدید و افزایش دوستی و حی اهل بیت در بین نسل جدید است.

 

مسئول امور فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی قائم شهر افزود: موکب کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائمشهر یکی از کانون های فعال استان همزمان با اربعین حسینی در عراق مستقر می شود و به زائران امام حسین(ع) خدمات ارتئه می کند.

 

وی یادآور شد: کانون شهید گراییلی قائم شهر دو موکب در اربعین دارد که یک موکب در عمود 287 نجف و دیگری در کربلاست و میزبان همه دلدادگان به امام حسین(ع) است.

 

مهرنیا گفت: کاروان خادمین موکب کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائم شهر فردا یکشنبه 6 شهریورماه برای حضور در مراسم اربیعن و برپایی موکب به کربلا اعزام می شوند.

 

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائم شهر اظهار کرد: این کانون با پرپایی این دو عمود و با حضور خادمین اربعین به عزاداران سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی می کنند.

 

وی همنیئ از اجرایی شدن پویش نذر آب میوه و آب معدنی هم کاری از موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان قائم شهر خبر داد و یادآور شد: افراد به هرمقداری از نذورات خود را صرف خرید آب میوه و آب معدنی و اهدا به اربعین حسینی می کنند و افراد برای کمک به این کار خیر و شرکت در ثواب اربعین می توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت 5892101396495760 به نام موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) قائم شهر واریز کنند.

پایان پیام/ 175