اهدای کمک های غیر نقدی کانون مسجد و اهالی دهستان میانکاله بهشهر به موکب اربعین

اهدای کمک های غیر نقدی کانون مسجد و اهالی دهستان میانکاله بهشهر به موکب اربعین

تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۱
شهبازی از هماهنگی کانون مسجد جامع زاغمرز و نیروهای مقاومت بسیج برادران و خواهران و اهالی و خیران این دهستان میانکاله بهشهر برای کمک غیر نقدی به اربعین حسینی خبر داد و گفت: تلاش شد تا با فرهنگ سازی در بین بچه مسجدی ها کمک ها به موکب افزایش یابد.

«علی شهبازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: با ایجاد بستری مناسب بصورت تعاملی میان مردم و خدمتگزاران حسینی با موکب اربعین حسینی بهشهر کمک های غیرنقدی مردم دهستان میانکاله روانه موکب ارعین بهشهر شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: فرهنگ سازی در این بخش و ترویج فرهنگ تعاون و ایثار و افزایش حب و دوستی با اهل بیت موجب شد تا کمک های غیر نقدی مردم دهستان میانکاله بهشهر، زمینه پذیرایی و اسکان زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام را بصورت مردمی فراهم آورد.

 

وی خاطر نشان کرد: ایرانی‌ها نماینده یک فرهنگ و تفکر بزرگ بوده که اعمال و گفتارمان نشانگر این فرهنگ غنی است و عملکرد ما در پیاده روی بزرگ اربعین، نماد عالی فرهنگ اسلامی کشور ماست و لذا باید به بهترین نحو در موکب ها از زائران پذیرایی شده و در اربعین بهترین پیاده روی را به نمایش بگذاریم.

 

شهبازی از هماهنگی کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز و نیروهای مقاومت بسیج برادران و خواهران دهستان میانکاله بهشهر و همراهی اهالی و خیران این دهستان برای کمک غیر نقدی به اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این راستا تلاش شد تا با فرهنگ سازی در بین بچه مسجدی ها کمک ها به موکب اربعین افزایش یابد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز افزود: با هماهنگی انچام شده تاکنون 75 کیلوگرم برنج طارم و کمک های غیر نقدی دیگر همچون روغن، رب گوجه فرنگی و.. برای کمک به موکب  اربعین بهشهر به ارزش10 میلیون تومان اهدا شد.

 

وی یادآور شد: موکب اربعین حسینی همدلی و عشق و محبت به مردم اهدا می کند و فرهنگ سازی در زمینه کمک به موکب اربعین حسینی و کمک رسانی به زائران در جامعه نهادینه شود.

پایان پیام/ 175