توزیع کمک مومنانه کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر بین خانواده کم برخوردار

توزیع کمک مومنانه کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر بین خانواده کم برخوردار

تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۱
الیاسی از توزیع کمک مومنانه کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر به ۲۰ خانواده کم برخوردار خبر داد و گفت: این کمک ها به مناسبت ماه محرم و با هدف کمک به افراد کم بضاعت توزیع شد.

 «محمد مهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: توزیع کمک های مومنانه به منظور کمک به اقشار بی بضاعت و باهدف ترویج کمک به نیازمندان در بین افراد کم برخوردار با شیوع ویروس کرونا با فرمان رهبری شکل گرفته و همنچنان ادامه دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: بسیاری از مردم در دوران کرونا مشاغل خود را از دست داده و بیکار شدند و به نوعی به افراد نیازمندی تبدیل شدند که باید از آنان دستگیری می شد و کانون فرهنگی هنری مساجد هم در این راستا به داد مردم رسید.

 

 وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در طول شیوع ویروس کورنا بحث رزمایش مومنانه را مطرح کردند و بر آن تاکید داشتند، خاطر نشان کرد: کانون مساجد هم در کنار سایر نهادها و سپاه پاسداران بلافاصله کمک رسانی به افراد نیازمند را در دستور کار قرار داد و در قالب طرح های مختلف این کمک را به افراد اهدا کرد

 

الیاسی از توزیع کمک مومنانه کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر به 20 خانواده کم برخوردار خبر داد و گفت: این کمک ها به مناسبت ماه محرم و با هدف کمک به افراد کم بضاعت توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهرافزود: برای ماه محرم با تلاش انجام شده و شناساسس افراد کم برخوردار، 20 سبد کالا به ارزش 5 میلیون تومان در بلین این افراد توزیع شد.

 

وی یادآور شد: مشارکت مردم و خیران در رزمایش مومنانه بسیار خوب و عالی است و این کمک ها در مناسبت های مختلف در بین افراد نیازمند توزیع می شود.

پایان پیام/ 175