شهید مداحی پور سردار فرهنگی و هنری جنوب کرمان

شهید مداحی پور سردار فرهنگی و هنری جنوب کرمان

تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: با توجه به رشادت های شهید مداحی پور در همه عرصه ها می توان وی را سردار فرهنگی و هنری جنوب کرمان در دوران خود نامید.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از دیدار با خانواده شهید مداحی پور تنها شهید حوزه فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان در هفته دولت خبر داد و گفت: با توجه به رشادت های شهید مداحی پور در همه عرصه ها می توان وی را سردار فرهنگی و هنری جنوب کرمان در دوران خود نامید.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: شهید مداحی پور بسیار اخلاق مدار و جهادی بود که از وی همگان به عنوان اسوه اخلاق نام می برند و این موجب افتخار و مباهات همه کارکنان ارشاد اسلامی است و قطعا الگویی برای همه ما خواهد بود.

 

وی با تبیین فعالیت های شهید مداحی پور در دوران خدمت افزود: جشنواره فرهنگی و هنری شهید مداحی پور  بهانه ای است برای یاد و خاطره وی و  گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مورد علاقه شهید مداحی پور خصوصا خوشنویسی که تخصص شهید بزرگوار بوده است.

 

مسلمی مهنی اظهار کرد: جشنواره شهید مداحی پور در جنوب کرمان بصورت دوسالانه برگزار می شود که بنا داریم دبیرخانه این مهم دائمی شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب که  شهید مداحی پور تنها شهید دولتمرد در جنوب کرمان است که به دست تروریست های مزدور به شهادت رسیده، تاکید کرد: هر آنچه که ما داریم به برکت وجود شهدا است و خانواده شهدا برای انقلاب بیش ازهمه زحمت کشیده اند و همگان خصوصا دولتمردان  باید قدردان آنها باشند.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: نهم مهرماه سال جاری از پوستر جشنواره شهید مداحی پور در قالب خوشنویسی همزمان با روز شهادت وی رونمایی می شود.

پایان پیام/ 586