۱۵ بسته گوشت نذری به همت کانون ‌«امام رضا (ع)» گراش میان محرومان توزیع شد

۱۵ بسته گوشت نذری به همت کانون ‌«امام رضا (ع)» گراش میان محرومان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۱
مقتدری گفت: در راستای اجرای طرح «نذر قربانی» و به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری ‌«امام رضا (ع)» شهرستان گراش تعداد ۱۵ بسته گوشت میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، با اشاره به اجرای طرح «نذر قربانی» در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش، گفت: در راستای کمک به محرومان، و در قالب هفدهمین فوق برنامه خیرخواهانه این کانون فرهنگی هنری در سال جاری به همت بچه های مسجد برنامه ریزی و اجرایی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افرود: با قربانی کردن گوسفندان در این برنامه، تعداد ۱۵ بسته گوشت تهیه و آن را به دست افراد و خانواده های کم بضاعت رسانده و در ثواب کمک به محرومان شریک شدند.

 

وی با اشاره به هزینه اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: برای این اقدام یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هزینه شد که به همت و یاری خیر و نیکوکار این شهرستان تامین شد.

 

مقتدری عنوان کرد: این برنامه در راستای تداوم فعالیت های خیرخواهانه کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، به منظور حمایت از محرومان و نیازمندان، ویژه برنامه هایی تدوین و برنامه ریزی شده است.

 

وی در پایان با قدردانی خیران و نیکوکاران که همواره یاری گر برنامه های خیرخواهانه این کانون فرهنگی هنری هستند از آنان خواست با همت خود در ادامه فعالیت های خیرخواهانه یاری گر و همراه بچه های مسجد باشند.

 

به گزارش شبستان، از ابتدای سال تا کنون تعداد ۱۷ فوق برنامه حمایتی توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری‌ «امام رضا (ع)» شهرستان گراش به منظور حمایت و دستگیری از خانواده ها و افراد کم بضاعت انجام شده است.

پایان پیام/ 691