انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی شهرستان جیرفت برگزار شد

انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی شهرستان جیرفت برگزار شد

تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی برگزار شد و براساس رای گیری موسسین آموزشگاه های هنرهای تجسمی، مربیان دارای کارت مربیگری و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی و رشته های هنرهای تجسمی، اعضای هیئت مدیره این انجمن مشخص شدند.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و با  خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از انتخابات  هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی جیرفت، خبر داد و گفت: براساس رای گیری موسسین آموزشگاه های هنرهای تجسمی، مربیان دارای کارت مربیگری و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی و رشته های هنرهای تجسمی، اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی جیرفت مشخص شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در این راستا مسلم غیب الهی، پروین مرتضوی، خدیجه افضلی پور، مسلم فرود نیا، سوده مقبلی، مسلم شهریاری، الهام عبداللهی، محمدعلی نگینی و مژده رفیعی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره این انجمن انتخاب شدند.

 

وی با بیان این مطلب که این انتخابات مطابق با اساسنامه انجمن هنرهای تجسمی برگزار شد، تاکید کرد: برخی از اهداف راه اندازی این انجمن، فراهم کردن زمینه توسعه و حمایت از هنرهای تجسمی شهرستان جیرفت، ارتقاء سطح آگاهی دانش و بینش عمومی در زمینه هنرهای تجسمی و ترویج و گسترش آن در سطح شهرستان، اهتمام ویژه به شناخت رشد و شکوفایی استعداد ها خلاقیت ها و ظرفیت های شهرستان در حوزه تجسمی است.

 

مسلمی مهنی ادامه داد: همچنین ارتقای محتوای هنرهای تجسمی، ایجاد شبکه منسجم و اثر گذار از هنرمندان و فعالان هنرهای تجسمی شهرستان و حمایت از هنرمندان و گروه های فعال در حوزه هنرهای تجسمی و توسعه ارتباط، تعامل و همکاری با نهادها و سازمان ها و... در سطح شهرستان از سایر اهداف راه اندازی انجمن هنرهای تجسمی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: انجمن هنرهای تجسمی شهرستان جیرفت از این پس تولید آثار هنری تجسمی، برگزاری اردوهای هنرهای تجسمی، برپایی نمایشگاه ها، برگزاری جشنواره ها، همایش و سمینار، نشست ها و کارگاه ها در قلمرو هنرهای تجسمی را در دستور کار خود قرار می دهد.

 

وی بیان کرد: این انجمن می تواند فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی در زمینه هنرهای تجسمی انجام دهد.

 

مسلمی مهنی در خاتمه یادآور شد: طراحی و برگزاری دوره ها، کارگاه ها و نشست های علمی تخصصی در حوزه خود، از دیگر برنامه های این انجمن است.

پایان پیام/ 586