دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با خانواده شهید سمندر

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با خانواده شهید سمندر

تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۱
امروز (۷ شهریورماه) هم زمان با هفته دولت مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با خانواده شهید سمندر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۷ شهریورماه) هم زمان با هفته دولت مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با خانواده شهید سمندر دیدار و گفتگو کردند.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مخصوصا شهید سمندر، گفت: خانواده شهدا در راه حفاظت از میهن، نظام و انقلاب اسلامی از عزیزان گذشتند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان آرامش، عزت و امنیت امروز را حاصل خون شهدا دانست و افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و هر چه که داریم از برکت خون این عزیزان است.

 

وی خاطرنشان کرد: عظمت و عزت امروز ایران اسلامی در صحنه بین المللی نتیجه جان فشانی و ایثار شهدا است.

 

مسلمی مهنی با بیان این مطلب که شهدا به ما درس آزادگی و از خودگذشتگی دادند، تاکید کرد: اگر بخواهیم در کار و زندگی مخصوصا در عرصه خدمت رسانی موفق شویم باید از سیره شهدا الگو بگیریم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تصریح کرد: ما باید همواره قدردان جان فشانی ها و از خود گذشتگی های شهدا باشیم.

پایان پیام/ 586