اجرای پویش «نذر کتاب؛ بذر آگاهی» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

اجرای پویش «نذر کتاب؛ بذر آگاهی» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۱
شفیعی از اجرای پویش «نذر کتاب؛ بذر آگاهی» در راستای پیوند « مسجد، مدرسه» با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» از اجرای پویش «نذر کتاب؛ بذر آگاهی» در راستای پیوند « مسجد، مدرسه» با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: امور و فعالیت‌های خیر و عام‌المنفعه علمی و آموزشی در جامعه رویکرد موثری است که در چند سال گذشته در کانون «منتظران ظهور» کازرون اجرا شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: اجرای طرح پویش «نذر کتاب؛ بذر آگاهی» با هدف کمک و یاری دانش‌آموزان نیازمند به کتاب‌های کمک‌درسی اعلام شده تا افراد یا خانوارهایی که دیگر نیازی به کتاب‌های فرزندان خود ندارند، بتوانند آن‌ها را در اختیار دیگران قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه اهدای کتاب های کنکور و کمک آموزشی در این پویش مد نظر است، خاطر نشان کرد: از فارغ التحصیلان و علاقه‌مندان به علم و دانش درخواست می شود که با شرکت در پویش «نذر کتاب؛ بذر آگاهی»، دانش آموزان کم بضاعت را حمایت کنند.

شفیعی به نحوه شرکت در این پویش اشاره کرد و تصریح کرد: افراد می توانند کتاب های کنکور و کمک آموزشی خود را که دیگر به آن نیاز ندارید، به کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون یا مدرسه محل تحصیل خود تحویل دهید.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این پویش و با جمع آوری کتاب های کمک درسی و توزیع میان دانش آموزان کم بضاعت می توان قدمی هر چند کوچک در تحصیل آنها برداشت، یادآور شد: در این پویش، کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون کتاب ها را جمع آوری و به دانش آموزانی که نیازمند هستند، اهدا می کند.

پایان پیام/ 130