آغاز طرح اوقات فراغت تابستانی با شعار شادی آموزش و معنویت در مسجد

آغاز طرح اوقات فراغت تابستانی با شعار شادی آموزش و معنویت در مسجد

تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۱
رضا اسکندری گفت: طرح اوقات فراغت تابستانی با شعار شادی، آموزش و معنویت در مسجد از امروز آغاز شده و تا ۳۱ شهریورماه ادامه دارد.

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از آغاز طرح اوقات فراغت خبر داد و گفت: این طرح با شعار شادی، آموزش و معنویت در مسجد از امروز آغاز شده و تا ۳۱ شهریورماه ادامه دارد.

 

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت افزود: طرح اوقات فراغت همراه با برنامه های متنوع در زمینه علمی و آموزشی، دینی، هنری، ورزشی در حال برگزاری است.

 

وی بیان کرد: در زمینه علمی و آموزشی کلاس های تقویتی ریاضی، زبان، دیکته نویسی و نامه نگاری برگزار می‌شود.

 

اسکندری ابراز کرد: دوره های آموزش قرآن کریم، نهج البلاغه، صحت قرائت نماز و مداحی از جمله برنامه های حوزه دین و مذهب هستند که در این طرح به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شوند.

 

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت ادامه داد: در حوزه هنر نیز دوره های آموزش نقاشی، خوشنویسی و تئاتر با حضور مربیان مجرب در حال برگزاری است.

 

وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز برنامه های ورزشی اعم از هفت سنگ، برج هیجان، فوتبال و کوهنوردی به صورت مجزا برای دختران و پسران نوجوان برگزار می‌شود.

 

نظری در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری طرح اوقات فراغت تابستانی در یک دوره یک ماهه بتوانیم علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون، زمینه شکوفایی استعدادهای آنها را فراهم کنیم.

پایان پیام/ 586