نشست چهره به چهره شهردار منطقه ۱۵ با شهروندان در مسجد حضرت زینب(س)

نشست چهره به چهره شهردار منطقه ۱۵ با شهروندان در مسجد حضرت زینب(س)

تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۴۰۱
شهردار منطقه ۱۵ در برنامه میز خدمت محله هاشم آباد؛ با حضور در جمع نمازگزاران مسجد حضرت زینب (س)، ضمن بررسی مشکلات محله، به تشریح اقداماتی که در این محله در دست اجرا است، پرداخت.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، صباغ در ابتدا ضمن تشکر از امام جماعت مسجد بابت طرح مسایل محله و مسجد گفت: حضور در این محل را با دیدار از خانواده معظم شهید نعمت مهدوی و کسب توفیق خدمت رسانی شروع کردیم و در ادامه با حضور در مسجد با هدف ارتقای خدمت رسانی به شهروندان پای صحبت معتمدان و شهروندان محله هستیم.

 

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه به تشریح پروژه های عمرانی محله و اقدامات در دست اجرا پرداخت و گفت: لوله گذاری نهر خیابان عباس کاشی، پیگیری برای تهاتر سرای محله جدید، احداث سرویس بهداشتی در زمین فوتبال هشت متری مولا از جمله این اقدامات است که امیدوارم با مشارکت شهروندان بتوانیم گامی در جهت رفع مشکلات برداریم.

 

برپایه این گزارش، شهردار منطقه و دیگر مسئولان حاضر سپس در نشست چهره به چهره با شهروندان به درخواستها  و مطالبات آنان رسیدگی و پاسخگویی کردند. آسفالت معابر، نظافت محله، کمک به مسجد، نصب سرعتگیر و ... از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/ 40