شرکت نوجوانان مسجدی عضو کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم در اردوی کوهنوردی

شرکت نوجوانان مسجدی عضو کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم در اردوی کوهنوردی

تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۱
حضور گفت: نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «‌الزهرا (س)» شهرستان جهرم به صورت جمعی در یک اردوی مفرح کوهنوردی شرکت کردند.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم گفت:  کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در راستای غنی سازی اوقات فراغت، توجه به امر ورزش و تفریح و همچنین توجه به کار گروهی این ورزش مفرح را در برنامه خود قرار داده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: این برنامه به همت نوجوانان مسجدی برگزار شد و بچه های مسجد در یک دورهمی مفرح از این برنامه تفریحی و ورزشی بهره بردند.

 

وی بیان کرد: در برنامه کوهنوردی نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم که روز گذشته انجام شد، تعداد ۲۰ نفر از بچه های مسجد حضور داشتند.

 

حضوری عنوان کرد: این اردوی کوهنوردی به مقصد ارتفاعات «وراء» از توابع بخش مرکزی شهرستان جهرم ویژه بچه های مسجد در گروه «شهید مهربان» انجام شد.

 

وی گفت: بچه های مسجد در این اردو، که صبح روز سه شنبه هشت شهریور انجام شد، پس از صعود به ارتفاعات «وراء» و در یک دورهمی صمیمی،‌ به صرف صبحانه پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم اظهار کرد: همچنین پایان بخش این اردوی کوهنوردی ساعت ۱۲ ظهر بود که مسجدی ها، مسیر کوه تا دامنه را پیموده و سپس با وسیله نقلیه به سمت مسجد حرکت کردند.

 

حضوری خاطرنشان کرد: اردوی کوهنوردی در این کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» مورد تاکید بوده و برگزاری آن با استقبال مسجدی ها مواجه می شود.

پایان پیام/ 691