تولید کلیپ «حالا اومدی» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تولید کلیپ «حالا اومدی» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
حضوری گفت: کلیپ«حالا اومدی» به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» و همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، تولید شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از تولید اثر زیبای «حالا اومدی» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» خبر داد و گفت: این اثر در وصف حضرت رقیه (س) و همزمان با ایام سالروز شهادت دختر سه ساله امام حسین (ع) به همت مرکز رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه مرثیه خوانی این اثر را «فرشید میرزایی» بر عهده داشته است، خاطرنشان کرد: کلیپ «حالا اومدی» مربوط به عزاداری بچه های مسجد در سالروز شهادت حضرت رقیه (س) بوده است.

 

وی با قدردانی از عوامل تولید کننده نماهنگ «زیر بارون»، اظهار کرد: این نماهنگ در ایام محرم و شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

حضوری بیان کرد: کلیپ «حالا اومدی» که مدت زمان آن ۵۰ ثانیه است در فضای مجازی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» و شبکه هایی همچون «آپارات» بارگزاری و به اشتراک گذاشته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه پیش از این نیز نماهنگ «زیر بارون» و «لک لبیک» از سوی بچه های مسجد در این کانون تولید شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای راه اندازی گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تا کنون نماهنگ های زیبا در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی تولید شده است.

پایان پیام/ 691