آغاز عملیات اجرایی موکب حضرت فاطمه زهرا(س) کانون شهید گراییلی قائم شهر در کربلا

آغاز عملیات اجرایی موکب حضرت فاطمه زهرا(س) کانون شهید گراییلی قائم شهر در کربلا

تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
مهرنیا از آغاز عملیات اجرایی موکب حضرت فاطمه زهرا(س)کانون فرهنگی هنری شهید«علی گراییلی» قائم شهر در کربلا خبر داد و گفت: تلاش داریم تا با ساخت و تجهیز به موقع خدمات رسانی مناسبی به زائران ارائه کنیم.

« مهدی مهرنیا » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: مهمترین هدف اربعین ترویج فرهنگ اسلامی و دینی و افزایش برادری و اخوت بین مسلمانان است که با توجه به شیطنت های دشمنان باید در این راستا بیش از پیش تلاش شود.

مسئول امور فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی قائم شهر افزود: در کنار خدمات رفاهی، اسکان، پذیرایی و درمانی، جو حاکم بر محیط موکب معنوی فرهنگی بوده و تلاش داریم تا فرهنگ اسلامی و اخوت و برادری را به جهانیان نشان دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: حضور زائران اربعین حسینی  در موکب های ما فرصت ارزشمندی برای تقویت وحدت بین شیعه و سنی محسوب می‌شود و باید در افزایش تعامل و همدلی همه مسلمانان بیش از پیش تلاش شود.

مهرنیا از آغاز عملیات اجرایی موکب حضرت فاطمه زهرا(س) کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی قائم شهر در کربلا خبر داد و گفت: تلاش داریم تا با ساخت و تجهیز به موقع خدمات رسانی مناسبی به زائران ارائه کنیم.

 

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائم شهر اظهار کرد: 180 نفر خادمین موکب برای ساخت و تجهیز موکب روانه کربلا شدند و اکنون در حال فعالیت هستند و این کانون با پرپایی این دو عمود و با حضور خادمین اربعین به عزاداران سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی می کنند.

وی یادآور شد: کانون شهید گراییلی قائم شهر دو موکب در اربعین دارد که یک موکب در عمود 287 نجف و دیگری در کربلاست و میزبان همه دلدادگان به امام حسین(ع) است.

پایان پیام/ 175