برنامه موکب اکبریه‌ی بچه‌های مسجد برای اربعین

برنامه موکب اکبریه‌ی بچه‌های مسجد برای اربعین

تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
غفارزاده گفت: موکب «اکبریه» به همت اعضای کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) استان آذربایجان شرقی در جریان برگزاری کنگره عظیم اربعین، علاوه بر اسکان و پذیرایی زوار، هر روز قرائت زیارت عاشورا و ادعیه را در دستور کار خود قرار داده است.

 خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «سعید غفارزاده» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های موکب «اکبریه» که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «امیرالمومنین (ع)» از استان آذربایجان شرقی در اربعین حسینی برپا می شود، گفت: این موکب در عمود 1163 قرار گرفته است؛ ما تلاش کردیم تا همچون سنوات گذشته فضای موکب «اکبریه» تداعی‌گر یک حرکت جهادی و فرهنگی باشد.

 
 
این فعال مسجدی گفت: موکب اکبریه با نزدیک به هزار متر مساحت، پذیرایی و اسکان زوار را در دستور کار خود قرار داده است و علاوه بر آن با برگزاری فعالیت‌های مختلف فرهنگی از جمله حضور سخنرانان مذهبی و مادحین اهل بیت (ع) در تلاش است تا گوشه‌ای از فرهنگ حسینی را به نمایش بگذارد.
 
 
وی گفت: برپایی نماز جماعت در هر سه وعده و همچنین قرائت زیارت عاشورا از دیگر برنامه‌های موکب اکبریه است که از پنجم صفر تا یک روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.
 

پایان پیام/ 9