مسابقات قرآنی «مدهامتان» در صدر فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور قرار دارد

مسابقات قرآنی «مدهامتان» در صدر فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور قرار دارد

تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
میرزایی نسب گفت: مسابقات قرآنی «مدهامتان» در صدر فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور قرار دارد و در برنامه ریزی هایی که در حوزه قرآنی انجام می شود، این مسابقات حرف اول را می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجتبی میرزایی نسب» امروز (شنبه 12 شهریور) در جلسه هماهنگی پانزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان» کشور که با حضور «حمیدرضا قانعی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شده بود، گفت: مسابقات قرآنی «مدهامتان» در صدر فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور قرار دارد و در برنامه ریزی هایی که در حوزه قرآنی انجام می شود، این مسابقات حرف اول را می زند.

دبیر مسابقات قرآنی «مدهامتان» کشور، بهره مندی شیراز از وجود با برکت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) را یکی از دلائل انتخاب شیراز برای میزبانی مسابقات قرانی «مدهامتان» دانست و افزود: امسال پانزدهمین دوره از مسابقات در شیراز برگزار می شود و شانزدهمین دوره مسابقات نیز آغاز خواهد شد.

مدیر فرهنگی، اجتماعی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ادامه داد: بالغ بر یکصد نفر از اعضای قرآنی کانون های مساجد در رشته های مختلف در شیراز رقابت خواهند کرد و فضای معنوی را بر این شهر حاکم خواهند کرد.

وی از پشتیبانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از این مسابقات قدردانی کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نزدیکترین مجموعه به کانون های مساجد است و با همراهی و همدلی قطعا اتفاق خوبی را رقم خواهند زد.

خاطرنشان می شود: مرحله کشوری مسابقات قرآنی «مدهامتان» از 12 تا 15 مهرماه در شیراز برگزار می شود.

پایان پیام/ 130