پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در شیراز برگزار می شود

پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در شیراز برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی گفت: تاکنون ۱۴ دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» برگزار شده است و در آستانه برگزاری مرحله پانزدهم هستیم که ۱۲ تا ۱۵ مهرماه در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (شنبه 12 شهریور) در جلسه هماهنگی پانزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان» کشور که با حضور «حمیدرضا قانعی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شده بود، گفت: تاکنون 14 دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» برگزار شده است و در آستانه برگزاری مرحله پانزدهم هستیم که 12 تا 15 مهرماه در شیراز برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، افزود: مکاتباتی صورت گرفته و دستگاه های فرهنگی استان و شیراز در جریان برگزاری مسابقات قرار گرفتند که ان شاءالله با استفاده از همه ظرفیت های موجود و رایزنی هایی که با حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) انجام شده بتوان مسابقات را در سطح مطلوب برگزار کرد.

وی با بیان اینکه امور به شکل دقیق در حال پیگیری است، یادآور شد: دستیار استاندار در امور قرآنی و مدیر کانون فرهنگی هنری «شهیدان گل آرایش» مسجد «آقاباباخان» شیراز مجری مرحله کشوری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» است.

خاطرنشان می شود: مرحله کشوری مسابقات قرآنی «مدهامتان» از 12 تا 15 مهرماه در شیراز برگزار می شود.

پایان پیام/ 130