مهلت انتخاب رواق در چهارمین رویداد ملی فهما تمدید شد

مهلت انتخاب رواق در چهارمین رویداد ملی فهما تمدید شد

تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
مجید خوبی زاده گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد از ۱۲ تا ۱۸ شهریور ماه به مدت ۶ روز فرصت انتخاب رواق دارند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به چهارمین رویداد ملی فهما، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد از 12 تا 18 شهریور ماه به مدت 6 روز فرصت انتخاب رواق دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: با توجه به درخواست های مکرر مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و با موافقت معاونت فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور این امکان برای کانون ها فراهم شده است.

 

وی تاکید کرد: کانون هایی که تاکنون برای شرکت در چهارمین رویداد ملی فهما موفق به انتخاب رواق نشده اند تا فرصت باقی است، اقدام کنند.

 

خوبی زاده یادآور شد: امسال برای چهارمین سال متوالی است که رویداد ملی فهما ویژه کانون های مساجد در بستر زیست بوم بچه های مسجد اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: امسال کانون های مساجد باید در گام نخست برای شرکت در این رویداد ملی با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های خود ۳ رواق از رواق های ۱۲ گانه فهما را انتخاب کرده و در ذیل این رواق ها فعالیت کنند.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: ارزیابی کانون ها براساس امتیازاتی است که در پایان این رویداد کسب کرده اند بنابراین می طلبد کانون های مساجد جنوب کرمان برای حضور پررنگ در چهارمین رویداد ملی فهما تلاش مضاعف داشته باشند.

پایان پیام/ 586