برگزاری اردوی یکصد نفری شنا در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

برگزاری اردوی یکصد نفری شنا در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
گواهیان گفت: اردوی شنا ویژه نوجوانان مسجدی با حضور یکصد نفر از بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان ‌آسمانی» شهرستان جهرم برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در ایام تابستان و به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، برنامه های متعددی در زمینه های مختلف در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه شنا نیز به عنوان یک تفریح خوب در فصل گرم پیش رو به طور ویژه در برنامه های این کانون فرهنگی هنری دیده شده است، افزود: شنا به عنوان ورزشی که مورد تاکید بزرگان دین است با اقبال مسجدی ها واقع شده است.

 

وی بیان کرد‌: علاوه بر برنامه آموزشی شنا که در تابستان ویژه بچه های مسجد برگزار شده برنامه شنا به صورت تفریحی و به صورت دسته جمعی در گروه های سنی مختلف این کانون فرهنگی هنری انجام می شود.

 

گواهیان عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده از سوی این کانون فرهنگی هنری برنامه اردوی شنا ویژه کودکان و نوجوانان مسجدی به صورت هفتگی برگزار شده که با استقبال خوب بچه های مسجد همراه است.

 

وی گفت: در اردوهای مفرح و با نشاط، که با حضور پرشور بچه های مسجد برگزار می شود، نوجوانان مسجدی این کانون فرهنگی ساعتی را به ورزش مفرح شنا اختصاص می دهند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم اظهار کرد: در آخرین برنامه شنا که در استخر مجموعه ورزشی «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» برگزار شد بیش از یکصد نفر بچه های مسجد در اردوی شنا شرکت کردند.

 

وی عنوان کرد: برنامه مفرح تفریحی و ورزشی شنا، از ابتدای تابستان مورد توجه این کانون فرهنگی هنری قرار گرفته و گروه های سنی مختلف به صورت جمعی در این برنامه شرکت می کنند.

پایان پیام/ 691