۳۰۰ بسته معیشتی به همت کانون ‌«منتظران نور» جهرم میان نیازمندان توزیع شد

۳۰۰ بسته معیشتی به همت کانون ‌«منتظران نور» جهرم میان نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
نیکجو گفت: به همت خیران و نیکوکاران و با تلاش بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» تعداد ۳۰۰ بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده های محروم و کم بضاعت توزیع شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همواره کمک به محرومان و نیازمندان از جمله تاکیدات بزرگان دین بوده و در این زمینه نیز احادیث و سخنان متعددی از ائمه معصومین (ع) بیان شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم افزود: با تاکید مقام معظم رهبری بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» نیز به پا خواسته تا گامی هر چند کوچک در تحقق فرامین رهبر انقلاب و کمک به خانواده های محروم و کم بضاعت بر دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته نیز تهیه برخی اقلام با مساعدت خیراندیشان در این کانون فرهنگی و هنری انجام شده است، عنوان کرد: در این زمینه تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان و گروه های هدف توزیع شد.

 

نیکجو به محتوای این بسته ها اشاره کرد و اظهار داشت: برنج، ماکارونی، روغن، نخود، لوبیا و گوشت محتوای این بسته ها را شامل می شود که هر بسته به ارزش ریالی هفت میلیون ریال تهیه شده است.

 

وی ادامه داد: بسته های معیشتی با یاری خیران و همچنین ۲۲۰ بسته گوشت نیز به همت خیریه «حضرت خدیجه» و برنامه «سمت خدا» تهیه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در پایان با قدردانی از همت بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران در کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت، تداوم این طرح و خدمت رسانی به نیازمندان را در گرو همت آنان دانست.

پایان پیام/ 691