هم اندیشی خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی جنوب کرمان

هم اندیشی خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی جنوب کرمان

تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی با تعامل و همگرایی به عنوان مشاور در کنار یکدیگر می توانند فعالیت های بزرگی برای توسعه فرهنگی منطقه انجام دهند.

«بهرام مسلمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، از برگزاری نشست هماهنگی و هم افزایی با دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان خبر داد و گفت: مدامی که خانواده های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار یکدیگر باشند قطعا اتفاقات بسیار خوبی روی می دهد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر تعامل و همکاری با ادارات هم خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: از این پس این نشست به صورت ماهانه با رویکرد  عملی شدن یک رویداد بزرگ فرهنگی برگزار می شود‌.

 

وی با اشاره به حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از مصوبات این نشست، ابراز کرد: خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی با تعامل و همگرایی به عنوان مشاور در کنار یکدیگر می توانند فعالیت های بزرگی برای توسعه فرهنگی منطقه انجام دهند.

 

مسلمی مهنی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید دارد که خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک مسیر و در کنار یکدیگر باشند و با همگرایی و هم افزایی فعالیت های مرتبط فرهنگی انجام دهند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر اجرای عدالت فرهنگی در سطح جنوب کرمان، تاکید کرد: به همین منظور بخشی از فعالیت های فرهنگی و هنری در روستاها و مناطق دور افتاده انجام می شود.

 

وی با بیان این مطلب که در حوزه  آموزش خلا های زیادی وجود دارد، عنوان کرد: باید مقوله آموزش اولویت اصلی حوزه فرهنگ و هنر قرار گیرد.

 

مسلمی مهنی از برگزاری رویدادهای فرهنگی در منطقه خبر داد و گفت: در راستای این نشست دستگاه های هم خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی، در هفته وقف فعالیت های فرهنگی گسترده ای در این منطقه انجام می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی در منطقه، یادآور شد: با پیگیری های مستمر مشکل انجمن سینمایی جوان جنوب کرمان و سامانه جامع رسانه در جنوب کرمان حل شد.

پایان پیام/ 586