دستیار و مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی منصوب شد

دستیار و مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی منصوب شد

تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
رئیس سازمان سینمایی طی حکمی «علیرضا اسماعیلی» را به سمت دستیار و مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان شهرستان های استان تهران؛«محمد خزاعی» در حکمی «علیرضا اسماعیلی» را به سمت دستیار و مدیرکل حوزه ریاست این سازمان منصوب کرد. 

 

علیرضا اسماعیلی، متولد ۱۳۴۷ دارای مدرک دکترای رشته سیاستگذاری فرهنگی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و مدرس دانشگاه‌ است. وی علاوه بر تالیف کتاب فلات ایران سرچشمه تمدن و الهام و همچنین مقالات علمی متعدد، سوابق مدیریتی از جمله مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مدیرکل همکاری‌های فرهنگی و هنری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا و اسپانیا، مدیرکل فرهنگی اروپا و آمریکا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، عضو شورای سیاستگذاری اولین دو سالانه جشنواره ملی چاپ و نشر، عضو شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب ج. ا. ایران و مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه دارد.

 

متن حکم محمد خزاعی برای دستیار و مدیرکل حوزه ریاست به این شرح است:

جناب آقای دکتر علیرضا اسماعیلی

با سلام

 

نظر به تعهد سوابق ارزنده، توانمندی و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دستیار و مدیرکل حوزه ریاست منصوب می‌شوید.

 

برنامه ریزی و راهبردی، تشخیص و تعیین اولویت‌های کاری و آماده سازی زمینه‌های تصمیم سازی و تصمیم گیری ریاست سازمان از طریق پیگیری و هماهنگی با واحد‌های سازمان و همچنین، همکاری و تعامل سازنده با معاونت‌ها ادارات کل و موسسات تابعه سازمان مهمترین وظایف جنابعالی در راستای تحقیق برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمانی تعریف می‌شود.

 

امید است با عنایت و لطف منان در سایه همدلی هم افزایی و همراهی مدیران و کارکنان سازمان امور سینمایی و سمعی بصری و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

پایان پیام/ 704