توزیع ۲۰ بسته مواد غذایی میان نیازمندان به همت کانون «امام صادق (ع)» جهرم

توزیع ۲۰ بسته مواد غذایی میان نیازمندان به همت کانون «امام صادق (ع)» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
حضوری گفت: ۲۰ بسته معیشتی میان نیازمندان تحت پوشش مرکز نیکوکاری کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» جهرم توزیع شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح های خیرخواهانه کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» جهرم که با شیوع بیماری کرونا رونق بیشتری به خود گرفته بود همچنان ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: در جدیدترین اقدام بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری، با خرید اقلام مورد نیاز خانواده ها، مرحله جدید توزیع بسته های معیشتی به اجرا در آمد.

 

وی با اشاره به کمک های خیرخواهانه به منظور اجرای این طرح، بیان کرد: در این طرح تعداد ۲۰ بسته معیشتی تهیه شد که برای تهیه هر بسته هزینه ای افزون بر ۵۰۰ هزار تومان صرف شده است.

 

صادقی ادامه داد: در مجموع تهیه ۲۰ بسته مواد غذایی در این مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» هزینه ای افزون بر ۱۰ میلیون تومان در بر داشته است.

 

وی با اشاره به محتوای بسته های مواد غذایی در این طرح، بیان کرد: بسته های معیشتی در این طرح شامل اقلامی همچون برنج، ماکارونی، گوشت قرمز، انواع حبوبات، سویا و... بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» اضافه کرد: تهیه این بسته های مواد غذایی از محل کمک های مردمی تامین شده و توسط بچه های مسجد در میان نیازمندان محله توزیع شده است.

پایان پیام/ 691