اشتغالزایی در کانون مصباح علی آباد با ساخت تیزرهای تبلیغاتی و تولید محتوا

اشتغالزایی در کانون مصباح علی آباد با ساخت تیزرهای تبلیغاتی و تولید محتوا

تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸
اسماعیل نیک نفس، گفت: یکی از عمده فعالیت های کانون هنری مصباح علی آباد عمران، در حوزه تولید محتوا در فضای مجازی در حوزه نرم افزاری و طراحی، ساخت موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی است که زمینه اشتغال تعدادی از اعضای کانون را فراهم کرده است.

«اسماعیل نیک نفس»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از عمده فعالیت های کانون هنری مصباح علی آباد عمران، در حوزه تولید محتوا در فضای مجازی در حوزه نرم افزاری و طراحی، ساخت موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی است که زمینه اشتغال تعدادی از اعضای کانون را فراهم کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران، افزود: با آموزش دوره های ساخت موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی علاوه بر ایجاد سرگرمی، برای ۳ نفر از اعضای این کانون اشتغال مستقیم و برای ۵ نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.


وی، با بیان این مطلب که کانون مصباح علی آباد عمران در سال ۱۳۹۴ به عنوان مرکز دیجیتال برتر کشور تجلیل شد، اظهار داشت: تاکنون تیزرهای تبلیغاتی برای دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، برای موسسه ای در هرمزگان، موسسه حقوقی در تهران و نیز جشنواره آیات تولید کرده ایم.


نیک نفس، اظهار داشت: از آنجایی که در سال رونق تولید قرار داریم بنابراین یکی از فعالیت هایی که به تازگی انجام داده ایم، با توجه به بیانات رهبری طراحی پوستر چالش ها و راهکارهای رونق تولید است که در فضای مجازی منتشر شد.

 

پایان پیام/ 586