استقبال اعضای کانون«جوانان قره بیگ ایو اوغلی» از زائران خارجی در مرز بازرگان

استقبال اعضای کانون«جوانان قره بیگ ایو اوغلی» از زائران خارجی در مرز بازرگان

تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
فرزانه، با اشاره به فعالیت‌های کانون «جوانان قره بیگ ایو اوغلی» در موکب‌العباس ایو اوغلی، در اربعین حسینی گفت: اعضای این کانون از زائران خارجی که از مرز بازرگان وارد کشور می‌شوند، استقبال می‌کنند.

 خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد،به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای فهما، «امیرحسین فرزانه»، از حضور اعضای کانون «جوانان قره بیگ ایواوغلی» همزمان با اربعین حسینی در قالب موکب‌العباس ایواوغلی، در سه راهی ایواوغلی خوی، به منظور استقبال از زائران خارجی که از مرز بازرگان وارد کشور می‌شوند خبر داد.

 

وی افزود: دلدادگان مکتب عاشورا در این موکب با ارائه خدمات مختلف، عشق و ارادت خود را به ساحت حضرت امام حسین (ع) نشان می دهند.

 

فرزانه افزود: ارائه خدمات به زائران کربلای معلی از کشورهای همسایه با همکاری اعضای کانون،مردم، شورا ،شهرداری شهر ایواوغلی و سپاه پاسداران انجام می گیرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه اغلب این زائران از کشورهای ترکیه و آذربایجان به اجتماع عظیم اربعین پیوسته‌اند، افزود: در «موکب العباس ایواوغلی» در قالب سه وعده صبحانه، ناهار و شام از زائران اربعین حسینی پذیرایی می شود.

 

مدیر کانون جوانان قره بیگ ایواوغلی، با اشاره به حضور و فعالیت بانوان در بخش خیاطی افزود: علاوه بر پذیرایی وخیاطی لباس زائران  محلی برای اسکان زائران نیز در این موکب در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است موکب العباس ایواوغلی خوی، در کنار جاده ترانزیتی بازرگان و در ۱۲۰۰ کیلومتری کربلای معلی برپا شده است.

 

پایان پیام/ 40