کار برای خدا و مسجد ماندگار است

کار برای خدا و مسجد ماندگار است

تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
با تاکید بر اینکه کار برای خدا و مسجد ماندگار است، گفت: همه کار ها و فعالیت ها باید برای خدا و در خدمت مسجد باشد زیرا عموم مردم در خانه های خدا حضور پیدا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «روح الله مظفری» امروز (سه شنبه 15 شهریور) در جلسه امضای تفاهم نامه با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با تاکید بر اینکه کار برای خدا و مسجد ماندگار است، گفت: همه کار ها و فعالیت ها باید برای خدا و در خدمت مسجد باشد زیرا عموم مردم در خانه های خدا حضور پیدا می کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با بیان خاطراتی از حضور در مساجد، افزود: من فعالیت های کانون های مساجد را از نزدیک مشاهده کرده ام و بر این باوریم که هر دو سازمان در راستای هم برای رشد و تعالی فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز بسیار گسترده است که نیازمند اطلاع رسانی به مردم است و مسجد بهترین محلی برای این امر می تواند باشد.

مظفری در خصوص برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» نیز اعلام آمادگی کرد و گفت: همکاری در برگزاری باشکوه این مسابقات یک وظیفه همگانی است و هرکس به سهم خود هر قدمی می تواند، بردارد.

پایان پیام/ 130