مساجد به واسطه ارتباط با عموم مردم از ظرفیت های بی شماری برخوردار هستند

مساجد به واسطه ارتباط با عموم مردم از ظرفیت های بی شماری برخوردار هستند

تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه مساجد به واسطه ارتباط با عموم مردم از ظرفیت های بی شماری برخوردار هستند، گفت: از این ظرفیت ها می توان در راستای حفاظت از محیط زیست و توسعه فضای شهری بهره برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس،  حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (سه شنبه 15 شهریور) در جلسه امضای تفاهم نامه با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به اهداف انعقاد این تفاهم نامه گفت: به منظور گسترش زمینه های همکاری های مشترک و استفاده از ظرفیت های بالقوه مساجد و همچنین لزوم هم اندیشی در عرصه حفاظت از محیط زیست و فضای سبز شهری این تفاهم نامه منعقد شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: در قالب این تفاهم نامه دوره های آموزشی، طرح های مشارکتی، استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود، طرح های تحقیقاتی مشترک، برپایی نمایشگاه و نشست دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه مساجد به واسطه ارتباط با عموم مردم از ظرفیت های بی شماری برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: از این ظرفیت ها می توان در راستای حفاظت از محیط زیست و توسعه فضای شهری بهره برد.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری پانزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان» به میزبانی شیراز، تاکید کرد: در این زمینه همه سازمان ها و نهاد ها به نحو مقتضی می توانند مشارکت داشته باشند تا شهر از عطر معنوی قرآن لبریز شود.

پایان پیام/ 130