کانون‌های مساجد کرمانشاه میزبان خادمان و موکب‌داران خراسان شمالی است

کانون‌های مساجد کرمانشاه میزبان خادمان و موکب‌داران خراسان شمالی است

تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
نظری،گفت: کانون فرهنگي هنري اميرالمومنين(ع) کرمانشاه در آستانه اربعين حسيني در راستاي خدمت رساني به زوار اربعين حسيني، ميزبان ۱۰۰ نفر از خادمان و موکب داران خراسان شمالي شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، و به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) کرمانشاه،«محمد نظری» با اشاره به آمادگی کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) دولت آباد برای خدمت به زوار اربعین حسینی گفت: این کانون در رابطه با اسکان و تغذیه زوار از امکانات کافی برخوردار است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) دولت آباد، با بیان اینکه کرمانشاه از دیرباز شاهراه کربلا و میزبان زائران کربلای معلی بوده است، اظهار کرد: این کانون میزبان کاروان اعزامی کانون های مساجد استان خراسان شمالی متشکل از خادمان و موکب داران است؛ در این راستا تاکنون اسکان و تغذیه کاروان۱۰۰ نفره از خادمان خواهر و برادر استان خراسان شمالی شامل حال جوانان ولایت مدار و انقلابی کانون امیرالمومنین(ع) شد.

 

نظری با اشاره به آماده سازی فضای مسجد و تجهیز آن به اسباب و لوازم مورد نیاز برای اسکان زائران، ابراز کرد: کاروان زائران، خادمان و موکب داران خراسان شمالی پس از یک روز حضور و استراحت در کانون، جهت انتقال لوازم مورد نیاز موکب جهت استقرار در مسیر راهپیمایی اربعین از مرز سومار در کرمانشاه عازم کربلای معلی شدند.

 

وی از آماده سازی امکانات لازم جهت پخت «بژی» گرم از سوغات بسیار خوش طعم و محبوب استان کرمانشاه برای زائران خبر داد و گفت: با هماهنگی به عمل آمده با سازمان غله، سهمیه آرد جهت پخت بژی و توزیع میان موکب های کانون های فهما شهر کرمانشاه تهیه شده است.

 

گفتنی است، موکب امیرالمومنین(ع) با همت اعضای کانون و با همراهی خیرین و خانواده های آنان طی سال های اخیر میزبان زائران اربعین حسینی با ارائه خدمات فرهنگی، اسکان و تغذیه بوده است.

پایان پیام/ 712