برپایی موکب مسجد مقدس جمکران در عمود ۱۰۹۰

برپایی موکب مسجد مقدس جمکران در عمود ۱۰۹۰

تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
مدیر موکب مسجد مقدس جمکران گفت: با کمک های مردمی زمینی جنب عمود ۱۰۹۰ برای احداث مهدیه و موکب این مکان مقدس خریداری و یک سوم هزینه آن پرداخت شده است.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت الاسلام «سید مهدی هاشمی زاده» با اشاره به حضور خیل کثیر زائران به ویژه از ایران در زیارت اربعین پس از دو سال دوری ناشی از محدودیت های کرونایی، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران امسال نیز برآن شد موکب مع امام منصور را در مسیر نجف به کربلای معلی برپا کند.

 

وی ادامه داد: با عنایت به استقبال زائران ایرانی و غیرایرانی از موکب مسجد مقدس جمکران تصمیم گرفتیم زمینی را با کمک خیرین و مردم در این مسیر نورانی برای موکب خریداری کنیم تا مکانی دائمی برای تبلیغ و نشر معارف مهدوی نه تنها در ایام اربعین بلکه در طول سال در جاده نجف به کربلا احداث کنیم و در خدمت زائران باشیم.

 

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه این زمین جنب عمود 1090 خریداری شده است، بیان کرد: مساحت زمین دو هزار و 500 متر مربع است که برای احداث مهدیه ی موکب در نظر گرفته شده است.

 

هاشمی زاده ادامه داد: با توجه به اینکه تمام هزینه های خریداری زمین موکب از محل کمک های مردمی تامین خواهد شد، بیشتر مبالغ جمع آوری شده برای موکب صرف پرداخت قریب به یک سوم هزینه زمین و انعقاد قرارداد آن شد که امیدواریم مابقی وجه زمین به همت عاشقان و منتظران امام زمان(عج) تامین شود.

 

وی با بیان اینکه بانیان و خیرین می توانند با هر توان مالی در خرید این زمین مشارکت کنند، گفت: علاقه مندان برای مشارکت در این حرکت ماندگار می توانند هر سهم زمین را به مبلغ 12 هزار تومان در سایت مسجد مقدس جمکران به نشانی www.jamkaran.ir تهیه کنند.

 

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: تلاش کردیم بتوانیم امسال موکب را در عمود 1090 به نام مسجد مقدس جمکران برپا کنیم و در حال حاضر در حال مسطح کردن زمین خریداری شده و تامین تجهیزات مورد نیاز برای برپایی موکب هستیم و امیدواریم به زودی خدمات دهی به زائران اربعین حسینی را در این موکب آغاز کنیم.

 

پایان پیام/ 40