پایان رقابت های جام والیبال کانون ‌«دوستان آسمانی» با معرفی تیم قهرمان

پایان رقابت های جام والیبال کانون ‌«دوستان آسمانی» با معرفی تیم قهرمان

تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
گواهیان از پایان رقابت های جام والیبال کانون ‌فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با معرفی تیم های برتر خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به همت واحد تربیت‌بدنی این کانون فرهنگی هنری و به مناسبت بزرگداشت «سردار شهید حسین همدانی» یک دوره مسابقات والیبال در زمین پشت مسجد برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم به جزییات برگزاری این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقات ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» بوده و به صورت گروهی برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد مجاز شرکت کنندگان برای هر تیم ۹نفر بوده و هزینه ورودی به جام ۲۵۰هزارتومان برای هر تیم در نظر گرفته شده بود، بیان کرد: در این دور از رقابت ها ۶ تیم حضور داشتند که در رقابتی تنگاتنگ رویاروی یکدیگر قرار گرفتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان برگزار شد، عنوان کرد: در پایان تیم گروه «امام حسن عسکری (ع)» قهرمان و تیم گروه «امام کاظم (ع)» نیز به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

 

وی با اشاره به اینکه به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، ویژه برنامه های متنوعی در فصل تابستان در حال انجام است، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی نیز از جمله این برنامه ها بوده که در رشته های مختلف ورزشی برگزار می شود.

 

گواهیان در پایان اظهار کرد: ایجاد صمیمیت و همدلی میان بچه های مسجد و در کنار آن مشارکت در کار گروهی و همچنین توجه به سلامت جسمانی آنها از اهداف برگزاری این قبیل برنامه ها در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به شمار می آید.

 

پایان پیام/ 691