خدمت رسانی به ۶۰ خانواده نیازمند به همت مسجد القرآن

خدمت رسانی به ۶۰ خانواده نیازمند به همت مسجد القرآن

تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
عضو هیئت امنای مسجد القرآن با اشاره اینکه این مسجد با ایجاد فرصت های شغلی در زمینه راه اندازی آشپزخانه،آرایشگاه مردانه و میوه فروشی سعی در خدمت رسانی به مردم دارد، گفت: ۶۰ خانواده نیازمند تحت حمایت های معیشتی این مسجد قرار دارند.

«احمدکلهر»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های مسجد القرآن واقع در محله ابوذر گفت: این مسجد یکی از مساجد فعال شرق تهران است که با برنامه های عقیدتی، معرفتی،تفریحی،نظامی، اردوهای زیارتی تواسته زمینه حضور نوجوانان و جوانان را در مسجد فراهم کند.

 

عضو هیئت امنای مسجد القرآن بیان کرد: در کنار فعالیت های فرهنگی و مذهبی این مسجد تلاش دارد که در دستگیری از اقشار محروم و بی بضاعت  فعالیت داشته باشد،به همین جهت این مسجد 60 خانواده نیازمند را تحت پوشش دارد، و سعی دارد که به اقشار محروم خدمت رسانی نماید.

 

کلهر با اشاره به بخش های مسجد القرآن گفت: درمانگاه، ایستگاه سلامت،پایگاه قرآنی برای نوجوانان و جوانان،مهدکودک، از بخش های این مسجد است ضمن اینکه آشپزخانه، آرایشگاه، مردانه،میوه فروشی،کافی نت از دیگر بخش های این مسجد است که سعی شده است در این خدمات رسانی به مردم با قیمت های مناسب صورت گیرد.

 

وی برگزاری جلسات دعای ندبه، دعای کمیل، دعای عهد و دعای توسل را بخشی از جلساتی دانست که در این مسجد برگزار می شود.

پایان پیام/ 40