راه‌اندازی سینما سیار در محل استقرار موکب‌های کانون‌های مساجد در مرزهای ورود و خروج زوار اربعین

راه‌اندازی سینما سیار در محل استقرار موکب‌های کانون‌های مساجد در مرزهای ورود و خروج زوار اربعین

تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
در راستای ارایه خدمات فرهنگی به زائران حسینی، کمیته هنری ستاد اربعین وابسته به ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور اقدام به راه‌اندازی سینما سیار در مرزهای ورود و و خروج زوار اربعین کرد.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد، به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور همزمان با اربعین حسینی و با هدف ارایه خدمات فرهنگی به زوار اباعبدالله‌الحسین (ع)، اقدام به برپایی سینماهای سیار در مرزهای چذابه، شلمچه، میرجاوه و مهران کرده است.

 

بر پایه این گزارش: با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی کمیته هنری ستاد اربعین وابسته به ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با انجمن سینمای جوان ایران؛ این امکان محقق شد تا چند واحد سینما سیار در موکب های کانون‌های مساجد مستقر در مرزهای ورود و خروج زوار اربعین راه اندازی شود.

 

در حال حاضر این سینماهای سیار در تمامی مرزها به جز مرز خسروی نصب شده چراکه زواری که از این مرز عبور می کنند عموما در قصرشیرین اسکان دارند لذا سینما سیار در شهرستان قصر شیرین راه اندازی شده و به زودی شاهد نمایش فیلم‌ها و مستندهای مرتبط با اربعین برای زوار خواهد بود.

پایان پیام/ 40