تبیین و تشریح رویداد ملی فهما در محضر امام جمعه شهرستان فردیس

تبیین و تشریح رویداد ملی فهما در محضر امام جمعه شهرستان فردیس

تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸
حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی فهما گفت: تبیین و تشریح رویداد ملی فهما در محضر امام جمعه شهرستان فردیس انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشستی با امام جمعه محترم شهرستان فردیس در خصوص تبیین و تشریح رویداد ملی فهما و گزارشی از عملکرد کانون های فرهنگی هنری  دادند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: کانون های فرهنگی هنری که با مصوبه شورای انقلاب فرهنگی شکل گرفته و سال گذشته با تدوین دستور عمل اجرایی و فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد و شناسنامه دار کردن اعضاء کانون شورایی اداره می شود.

 

وی تصریح کرد: در جلسه 807 مورخ ۱۸ اردیبهشت سال ۹۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به تصویب رسید و در رآس آن سه وزیر ورزش و جوانان، وزیر فرهنگ و ارشاد ، وزیر آموزش و پرورش و دیگر نهاد های اجرایی و فرهنگی وابسته حضور دارند.

 

شکری افزود: اهداف تشکل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  احیای نقش واقعی فرهنگی، آموزشی، هنری و تبلیغی مساجد، تربیت و رشد نیروهای متعهد، انقلابی و کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر، توسعه فرهنگ اصیل اسلامی در شهرها و روستاها، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

پایان پیام/ 565