عملیات اجرایی مساجد حجت (عج) و آدینه آغاز شد

عملیات اجرایی مساجد حجت (عج) و آدینه آغاز شد

تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
مدیر عامل شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مسجد آدینه از منطقه ۱۴ تحویل شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شده است، گفت: عملیات اجرایی مسجد آدینه و همچنین مسجد حجت (عج) آغاز شده است.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد،«محمد مویدی» با اشاره به اینکه مسجدآدینه پس از تحویل گرفتن از منطقه ۱۴ جهت آغاز و انجام عملیات اجرایی به پیمانکار تحویل داده شده است، بیان داشت: در طرح ساخت بزرگراه امام علی (ع) ساختمان قدیمی مسجد آدینه تخریب شده بود، به همین دلیل و با توجه به قرارگیری در بافت فرسوده منطقه ۱۴ احداث مسجد جدید در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: مسجد حضرت حجت (عج) با توجه به قرارگیری در طرح ساخت بزرگراه امام علی (ع) و بافت فرسوده منطقه ۱۵ تخریب شده بود به همین دلیل احداث مسجد جدید در دستور کار قرار گرفت.

 

 مدیر عامل شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران با بیان این مطلب که مسجد حضرت حجت (عج) در ۵ طبقه با زیربنای ۴۳۵۰ متر مربع است، گفت:مسجد آدینه نیز دارای ۴ طبقه و زیربنای ۳ هزار متر مربع است.

 

گفتنی است پس از اجرای گودبرداری و فونداسیون که در قبل انجام شده است، ادامه فونداسیون و قسمت دوم اسکلت بتنی مسجد حجت و همچنین اجرای اسکلت فولادی مسجد آدینه و دیوار‌های حائل نیز در دستور کار قرار گرفته است.

پایان پیام/ 40