کلیپ «شوق زیارت» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

کلیپ «شوق زیارت» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
گواهیان از تولید کلیپ «شوق زیارت» به همت گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم در جدیدترین آثار خود، کلیپ «شوق زیارت» را تولید کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این کلیپ مرتبط با ایام پیاده روی اربعین و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) است که توسط بچه های مسجد تصویربرداری شده است.

 

وی بیان کرد: کلیپ «شوق زیارت» که مدت زمان آن یک دقیقه و ۴۶ ثانیه است تصاویری از شور عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در نجف اشرف و کربلای معلی را به نمایش گذاشته است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این کلیپ  توسط بچه های مسجد تدوین و تنظیم شده است، عنوان کرد: فیلمبردار این اثر «محمد مصلی نژاد» از بچه های مسجد بوده و این اثر مربوط به مراسم پیاده روی امسال است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم با قدردانی از عوامل ساخت این اثر فاخر، گفت: از ابتدای راه اندازی مرکز  رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تا کنون نماهنگ های زیبا در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی تولید شده است.

 

به گزارش شبستان،‌ گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از 10 سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

 

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

پایان پیام/ 691