هدیه کمک هزینه سفر به مشهد در موکب محبان جواد الائمه(ع)

هدیه کمک هزینه سفر به مشهد در موکب محبان جواد الائمه(ع)

تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
مدیرکانون الغدیر کاشان با اشاره به خدمت رسانی موکب محبان جواد الائمه(ع) در شهر نجف گفت: این موکب با راه اندازی بخش« عکس بگیرید،» به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد به زائرین پیاده روی اربعین هدیه می دهد.

«علیرضا اکبری»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به خدمات موکب محبان جواد الائمه(ع) کانون الغدیر کاشان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی اظهار  کرد: موکب محبان جواد الائمه(ع) از سال ۱۳۹۵ به صورت موکب ایرانی عراقی در فضای بالغ بر یک هزار متر در شهر نجف قبل از عمود یک به زائرین اربعین حسینی خدمات ارایه می دهد.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر کاشان با اشاره به خدمات این موکب بیان کرد: موکب محبان جواد الائمه(ع) از ۱۳ روز قبل از اربعین فعالیت خود را آغاز کرده است و تا شب اربعین به زوار حسینی خدمات ارایه خواهد داد و در این موکب به صورت روزانه دو هزار صبحانه، یک هزار نهار و سه هزار بسته غذا شام و سی هزار چای و شربت توزیع می گردد.

 

 

مسئول موکب محبان جواد الائمه(ع) کاشان اسکان،پذیرایی،خدمات فرهنگی، مرثیه خوانی، اقامه نماز جماعت،چاپ لباس را از دیگر برنامه های این موکب نام برد و گفت: امسال برنامه عکاسی تحت عنوان «در موکب عکس بگیرید» در این موکب انجام  و به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد به کسانی که در محیط این موکب عکس بگیرند، هدیه می دهد که خوشبختانه این بخش با استقبال شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین مواجه بوده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه خدمات این موکب توسط 50 خادم ایرانی و 30 خادم عراقی انجام می شود، خاطر نشان کرد: خادمین ایرانی و عراقی در موکب محبان جواد الائمه(ع) مشغول به طبخ و توزیع غذای گرم به زائرین هستند.

 

 

 

 

پایان پیام/ 40