استقرار موکب «بی‌بی شریفه بنت‌الحسن(ع)» در منزل یکی از اساتید حوزه نجف

استقرار موکب «بی‌بی شریفه بنت‌الحسن(ع)» در منزل یکی از اساتید حوزه نجف

تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد جامع «ولیعصر (عج)» اصفهان موکب «بی‌بی شریفه بنت‌الحسن(س)» را در ایام اربعین در منزل یکی از اساتید حوزه علمیه نجف برپا کرده اند.

«پیمان قربانی پور»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت های موكب بى بى شريفه بنت الحسن(س) كانون فرهنگي هنری مسجد جامع حضرت وليعصر (عج) يزدانشهر استان اصفهان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: این موکب که از یک سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده است و در مناسبت های ملي و مذهبي در شهرهاي مشهد مقدس،قم و خوزستان فعالیت می کند.

 

مدیرموکب بی بی شریفه بنت الحسن(س) کانون فرهنگی هنری مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج) یزدانشهر استان اصفهان بیان کرد: فعالیت های این موکب در حسینیه سید معصوم(س) و خانه یکی از اساتید حوزه علمیه نجف از هشتم صفر در شهر نجف آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به فعالیت 11 خادم ایرانی و 12 خادم عراقی خواهر و برادر در این موکب افزود:  با توجه به اینکه یکی از اساتید حوزه علمیه شهر نجف منزل خود را برای انجام فعالیت های موکب در اختیار ما قرار داد، همین انجام فعالیت ها را برای ما آسان کرد.

 

مدیر موکب بی بی شریفه بنت الحسن(س) کانون فرهنگی هنری مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج) اسکان و پذیرایی از زوار را بخشی از خدمات این موکب نام برد.

پایان پیام/ 40