اجرای پویش «نامه ای به مسجد» تا اربعین حسینی ادامه دارد

اجرای پویش «نامه ای به مسجد» تا اربعین حسینی ادامه دارد

تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: پویش مجازی «نامه ای به مسجد» که از روز جهانی مسجد آغاز شده تا اربعین حسینی ادامه دارد و علاقه مندان می توانند آثار خود را برای شرکت در این پویش ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه  اجرای پویش «نامه ای به مسجد» تا اربعین حسینی ادامه دارد، گفت: این پویش در قالب بخش های مختلف رقابتی ویژه سنین 7 تا 12 سال و 12 تا 18 سال طراحی شده است.

 

وی به بخش های این پویش اشاره کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را در سه بخش "نامه ای به مسجد"، "عکس از مسجد " و "نقاشی از مسجد" به این ستاد استانی ارسال کنند.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با عنوان اینکه این پویش از 22 مردادماه جاری آغاز شده، اعلام کرد: کودکان و نوجوانان می بایست آثار خود را تا 26 شهریور که مصادف با  اربعین حسینی  است به شماره 09159847380 از طریق پیام رسان واتساپ، ایتا و گپ ارسال کنند.

 

حجت الاسلام پاکدامن همچنین اعلام کرد: تاکنون نزدیک به 200 اثر در سه بخش نقاشی از مسجد، نامه به مسجد و عکس از مسجد توسط هنرمندان کودک و نوجوان در مساجد استان خراسان شمالی و نیز استان های گیلان، فارس، خراسان رضوی، همدان، ایلام و خوزستان به دبیرخانه این پویش ارسال شده است.

 

وی همچنین از برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی «مسجد سنگراست» با طراحی دو جزوه از توصیه های رهبر انقلاب و نیز شهید سلیمان در خصوص اهمیت مسجد، خبر داد و گفت: این مسابقه مجازی نیز تا اربعین حسینی ادامه دارد.

 

وی افزود: جزوه های تهیه شده و دسترسی به سوالات مسابقه در لینک مقابل  http://kanonmasjed.blogfa.com/ بارگذاری شده است و علاقه مندان می بایست به آدرس اینترنتی مذکور مراجعه و ضمن دانلود جزوات و مطالعه آن، بر روی کادر ثبت نام در مسابقه کلیک کرده و ضمن ثبت نام به سوالات مسابقه نیز پاسخ دهند.

 

 

پایان پیام/ 71